Bezorgen en bestellen
Wij helpen jou graag bij het plaatsen van een bestelling.
- Zoek het gewenste product op in de webshop en ga naar de product pagina.
- Klik op “In jouw winkelwagen” en herhaal dit voor ieder volgend product.
- Of klik op het winkelwagentje icoon op een product overzichtspagina.
- Indien er op “Bestelling afronden” wordt geklikt ga dan verder met stap 8.
- Indien er op “Bekijk winkelwagen” wordt geklikt wordt de winkelwagen zichtbaar.
- In de winkelwagen kan het aantal van de producten naar wens aangepast worden.
- Als de producten en het aantal in orde zijn kan er op “Door naar betalen” geklikt worden.
- Vul “Jouw gegevens” in.
- Selecteer “Thuis of op het werk bezorgd” of “Afhalen bij een PostNL punt .
- Kies de gewenste betaalmethode en selecteer “Akkoord met de algemene voorwaarden”.
- klik op “Bestellen met betaalverplichting” en voltooi de betaling.
- De bestelling is geplaatst!
- Er wordt per e-mail een bevestiging gestuurd. (Indien niet ontvangen contoleer de spam.)
Je kunt in onze webshop betalen met de volgende betaalmethodes:
- Ideal
- Bancontact
- Belfius
- Cadeaukaarten: VVV Cadeaukaart en Good4fun
- Directe bankoverschrijving
- EPS (Österreich)
- Giropay
- goSettle
- KBC/CBC
- Multibanco
- Payconiq
- PayByBank
- Riverty (Afterpay) voor Nederland en België
De verzendkosten voor Nederland zijn € 7,99 en voor België € 9,99. Vanaf € 49,– is de verzending gratis.
Tijdens het afrekenen is het mogelijk om bij een PostNL pakket voor een PostNL-punt te kiezen.
We doen ons best om de bestellingen zo goed mogelijk te verpakken, maar soms kan het zijn dat de vervoeder een pakket aflevert waarvan de inhoud beschadigd blijkt te zijn. Om deze schade in behandeling te kunnen nemen stuur dan naar service@finkels.nl het ordernummer en foto’s van:
1. Schade aan product.
2. Het gehele product.
3. Buitenkant pakket.
4. Label op het pakket.
5. Het geopende pakket.
6. Het opvulmateriaal in het pakket.
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen bieden we zo snel mogelijk aan bij de vervoerder. Echter door omstandigheden kan het gebeuren dat de levering van uw bestelling iets langer kan duren. Op de product pagina kan een indicatie staan van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte
Bestellingen voor Nederland en België worden voornamelijk bezorgd door PostNL. De bezorging kan ook wel eens door DHL of DPD verzorgd worden.
Bij een PostNL pakket kan er voor afhalen bij een PostNL-punt gekozen worden.
Nadat wij je pakket hebben aangemeld pakketdienst wordt er een track & trace code verstrekt. Deze ontvang je per mail en is daarnaast op onze webshop in je account zichtbaar bij bestellingen. Met deze track & trace code vind je de actuele status van je bestelling.
Vanaf een besteding van € 49,– is de verzending gratis.
Nederland
België
Zit het verzendland er niet bij? Dan kan er per e-mail een verzoek ingediend worden of verzenden naar het gewenste land (binnen de EU) mogelijk is.